Solicitare de ofertă
Primăria municipiului Ungheni, vă invită să transmiteți o ofertă de preţ pentru achiziționarea de echipamente IT, care urmează a fi procurate în cadrul proiectului „Dezvoltarea transfrontalieră a transportului prietenos mediului” 1HARD/3.1/11, finanțat de Uniunea Europeană prin Programul Operațional Comun România – Republica Moldova 2014 – 2020.
Obiectul contractului – echipamente IT care vor corespunde următoarelor specificații:
# | Tip echipament | Specificații | Cantitate |
1. | Laptop & accesorii | Display 15.6, Full HD, Proceor: Intel min generația 5, Memorie: 8Gb, Stocare SSD – min 256 GB, 2xUSB
Geantă, mouse |
2 |
2. | Imprimantă multifuncțională | MFU Laser Color
Print, Copy and Scan Print speed: Up to 18 ppm (A4) Print Quality: Up to 1200 x 600 dpi with Automatic Image Refinement Copy Speed: Up to 18ppm (A4) Copy Resolution: Up to 600 x 600 dpi |
1 |
Aceste specificații trebuie considerate ca fiind cerinţe minime.
Suntem interesaţi de echipamente care răspund următoarelor criterii:
- Raport optim între preţ şi calitate.
- Criteriul de atribuire utilizat în cadrul prezentei proceduri de achiziție este „preţul cel mai scăzut“.
- Deservire tehnică de 24 luni (unde este aplicabil),
- Furnizare la cota zero TVA, conform Programului Operațional Comun România – Republica Moldova 2014 – 2020, pentru proiectele de asistență tehnică (pachetul de documente confirmative va fi prezentat la semnarea contactului).
Așteptăm cu interes oferta dumneavoastră financiară semnată și ștampilată, transmisă până la data de 08 august 2022, ora 16:00, la adresele de e-mail:
Mulţumim anticipat pentru colaborare!