Primăria oraşului Ungheni anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de director al Stadionului municipal Ungheni
Condiţii de participare la concurs:
Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei:
- gestionarea inventarului si a teritoriului stadionului;
- gestionarea timpului de lucru a personalului de îngrijire şi deservire din subordine;
- completarea la timp a documentaţiilor (orarul, registrul de evidenţă, inventarul, procesele verbale de predare-primire, rapoarte de activitate la solicitarea primarului şi a consiliului local, alte documente în conformitate cu legislaţia în vigoare); – asigurarea funcţionării stadionului, anexelor, a materialelor sportive, aparatelor şi a mijloacelor din dotare;
- întocmirea, afişarea şi respectarea orarului (zilnic, săptămânal);
- asigurarea materialelor şi mijloacelor necesare funcţionării;
- coordonarea şi controlul activităţii personalului de îngrijire şi de deservire din subordine;
- participarea activă la organizarea unor programe, concursuri şi competiţii sportive la care este solicitat de către Consiliul local sau Primăria mun. Ungheni; – participă la elaborarea şi coordonează realizarea bugetului alocat pentru dezvoltarea, funcţionarea şi întreţinerea stadionului;
- îndrumă, coordonează, realizează şi controlează activităţile administrativgospodăreşti desfăşurate în vederea bunei funcţionări;
- solicită Consiliului local sau Primăriei mun. Ungheni, aprobarea acelor cheltuieli care vizează conservarea patrimoniului, modernizarea bazei materiale, reparaţii şi păstrarea funcţionalităţii;
- supraveghează şi controlează direct sau indirect prin delegat toate activităţile care se desfăşoară pe stadion;
- participă direct la elaborarea fişei postului şi la evaluarea personalului angajat de întreţinere şi deservire din subordine;
- asigură respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare şi a Regulamentului de organizare și funcționare a stadionului de către utilizatori;
- constată producerea pagubelor şi stricăciunilor, identifică autorii şi solicită remedierea acestora de către producători;
- întocmeşte rapoarte de activitate la solicitarea consiliului local sau a primarului.
Condiţii de bază :
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova; – cunoașterea limbii române (de stat);
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcții publice.
- neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă.
Calificările solicitate:
- studii superioare;
- cunoaşterea calculatorului (Excel, World, etc.);
- atitudine responsabilă față de obligațiile de serviciu.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare tipizat*;
- Curriculum Vitae;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de perfecţionare profesională şi / sau specializare;
- copia carnetului de muncă; – certificat medical; – cazier juridic.
Data limită pînă la care poate fi depus dosarul de concurs:
Persoanele interesate vor depune documentele necesare pînă pe data de 22.06.2020, ora 17:00, la Comisia de organizare a concursului, pe adresa: mun. Ungheni, str. Naţională, nr. 7, biroul 401, tel: 0236 23181.
Persoana responsabilă de primirea documentelor şi oferirea informaţiilor suplimentare – Tudor Gavriliuc, secretarul Consiliului Municipal Ungheni.
Bibliografia concursului:
Acte normative în domeniul administraţiei publice, serviciului public
- Legea nr. 436 – XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea 270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
- Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţii de conducere;
- Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei; – Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice.
- Legea nr. 764 din 27.12.2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
- Codul educației al Republicii Moldova nr. 152 din 17.07.2014; – Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018.