×
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide

ANUNȚ prelungire concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Ungheni”

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Ungheni”

anunţă prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei de director al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Ungheni”.

Informaţia privind condiţiile de desfăşurare a concursului poate fi solicitată electronic pe adresa: adiungheni2025@gmail.com sau la nr. telefon +37369238405.

Persoană de contact: Nelli Stepan

Dosarele se depun personal la adresa Asociației: mun. Ungheni, str. Națională, nr. 7, biroul 501-502; sau prin email la adresa adiungheni2025@gmail.com .

Data limită: 14 august 2025, ora 17.00.

 

Condițiile de desfășurare a concursului

  1. Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Ungheni”, IDNO 1024620011706, cu sediul în mun. Ungheni, str. Națională, nr. 7, tel. +37369238405, email adiungheni2025@gmail.com2. Denumirea funcţiei:

    Director3.

    Misiune:

Directorul reprezintă Asociația în relațiile cu statul, organizațiile și instituțiile naționale/internaționale, finanțatorii, alte persoane fizice și juridice.

Obiective:

Management general: asigurarea unei direcții strategice pentru întreaga Asociație, conform obiectivelor stabilite de Consiliul Asociației și Adunarea generală;

Coordonare și implementare: supravegherea și implementarea deciziilor Consiliului și hotărârilor Adunării generale, în cadrul activităților curente și a gestionării personalului angajat;

Supraveghere a contractului de delegare: monitorizarea și controlul derulării contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice, pentru asigurarea conformității cu reglementările și obiectivele stabilite;

Relații externe: funcționarea ca principal interlocutor al ministerelor, instituțiilor finanțatoare și altor organizații în programele de finanțare, contribuind la promovarea intereselor și obiectivelor Asociației;

Dezvoltare strategică: participarea la elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a Asociației și a serviciilor publice, în colaborare cu Consiliul Asociației.

Colaborare și promovare: menținerea relațiilor de colaborare cu factorii implicați în strategiile și programele de finanțare, în vederea susținerii și promovării intereselor Asociației.

Sarcinile de bază ale funcției conform fișei postului:
a) organizează și conduce activitatea Asociației, poartă răspundere pentru realizarea sarcinilor atribuite acestuia, utilizarea conformă a mijloacelor financiare, stabilește sarcinile și atribuțiile angajaților din cadrul Asociației;
b) asigură executarea actelor normative care reglementează activitatea Asociației;
c) organizează și implementează sistemul de control intern managerial în cadrul Asociației și poartă răspundere pentru administrarea bugetului și a patrimoniului aflat în gestiune;
d) aprobă fișele de post ale angajaților;
e) propune Adunării generale spre aprobare modificarea organigramei, efectivului-limită și a schemei de încadrare a Asociației, în limitele mijloacelor financiare disponibile;
f) angajează și eliberează din funcție personalul Asociației, în conformitate cu legislația muncii;
g) coordonează elaborarea, actualizarea și implementarea planului de activitate a Asociației;
h) coordonează realizarea proiectelor și a programelor pe care Asociația le desfășoară;
i) emite dispoziții, instrucțiuni, încheie contracte, aprobă evidența contabilă și dările de seamă;
j) semnează dispoziții de plată, rapoarte financiare și alte documente cu caracter fiscal și financiar;
k) aprobă, cu acordul Adunării generale, atragerea de mijloace financiare suplimentare necesare pentru asigurarea activității Asociației;
l) asigură ținerea registrelor de activitate a Asociației;
m) aplică sancțiuni disciplinare în conformitate cu legislația în vigoare;
n) organizează activitatea de secretariat;
p) asigură editarea, publicarea și distribuirea buletinelor informative;
q) participă la elaborarea proiectului bugetului anual al Asociației;
r) asigură ținerea evidenței contabile și statistice conform ordinii stabilite de lege;
s) prezintă, la solicitarea Consiliului Asociației sau a Adunării generale, dări de seamă, rapoarte și note explicative privind activitatea Asociației, modul de gestionare a mijloacelor financiare, precum și alte informații privind  activitatea Asociației;
t) exercită alte atribuții operațional-manageriale;
u) decide asupra tuturor chestiunilor care nu constituie competența exclusivă a altor organe ale Asociației.


Condițiile de participare la concurs

La funcția de director al Asociației poate candida persoana care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este cetățean al Republicii Moldova;
b) deține diplomă de studii superioare de licență sau echivalentul acesteia;
c) deține experiență în administrarea unei persoane juridice și/sau în coordonarea proiectelor de dezvoltare;
d) nu are antecedente penale;
e) nu este supusă unei măsuri de ocrotire judiciară.


Dosarul va conține următoarele documente:

a) cererea de participare (modelul îl găsiți mai jos);
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
d) documentele ce atestă experiența profesională (certificate privind activitatea profesională sau alte documente confirmative);
e) curriculum vitae în format Europass;
f) prezentarea a 1-2 referințe/referințe profesionale;
g) conceptul de dezvoltare a Asociației, care va reflecta viziunea candidatului asupra direcțiilor principale de dezvoltare ale Asociației (nu va depăși 5 pagini);
h) cazierul judiciar.


Bibliografia concursului

Cadrul legal și normativ

1. Constituţia Republicii Moldova adoptată la 29.07.1994, publicată  în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 1 din 12.08.1994.
2. Legea cu privire la asociațiile de dezvoltare intercomunitară nr. 17/2023, publicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 75-78 din 07.03.2023.
3. Legea privind administraţia publică locală nr. 436 din 28.12.2006, publicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 32-35 din 09.03.2007.
4. Legea privind delimitarea proprietăţii publice nr. 29 din 05.04.2018, publicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 142-148 din 04.05.2018.
5. Legea serviciilor publice de gospodărie comunală nr. 1402-XV din 24.10.2002, publicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr.14-17/49 din 07.02.2003.
6. Legea privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare nr. 303 din 13 decembrie 2013, publicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. nr. 60-65 din 14.03.2014.
7. Hotărârea Guvernului nr. 609/2023 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 17/2023 cu privire la asociațiile de dezvoltare intercomunitară

Data-limită de depunere a dosarelor: 14 august 2025.

Modalitatea de depunere a dosarelor:
Dosarele se depun personal la adresa Asociației:
mun. Ungheni, str. Națională, nr. 7, biroul nr. 501-502;
sau prin email la adresa adiungheni2025@gmail.com .

Persoana responsabilă de oferire a informațiilor suplimentare și de primirea dosarelor de concurs: Nelli Stepan, telefon de contact: +37369238405