×
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide

Anunţ: Prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Specialist principal – responsabil de domeniul funciar și cadastru

Primăria Municipiului Ungheni

Anunţă prelungirea

datei-limită de depunere a documentelor privind condiţiile

de desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de

Specialist principal – responsabil de domeniul funciar și cadastru

Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei:

  1. Asigurarea evidenţei tuturor terenurilor de pământ şi deţinătorilor acestora pe teritoriul municipiului Ungheni precum și a actelor juridice ce prevăd relațiile funciare dintre deținători și UAT, evidența tuturor tipurilor de contracte de locațiune/arendă funciară.
  2. Întocmirea și realizarea politici locale în domeniul funciar, coordonarea tuturor tipurilor de lucrări cadastrale efectuate pe terenurile amplasate pe teritoriul localității.
  3. Inițierea și coordonarea lucrărilor complexe de delimitare a proprietății publice precum și de înregistrare în Registrul Bunurilor Imobile a bunurilor publice.
  4. Examinarea litigiilor funciare apărute între deţinătorii de terenuri în limitele competenței și propunerea soluțiilor pentru rezolvarea acestora.
  5. Elaborarea proiectelor de acte normative înaintate spre adoptare consiliului local şi primarului, în domeniul funciar.

Condiţii de participare la concurs:

Condiţii de bază

– deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;

– posedarea limbii române;

– neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă – 63 ani;

– neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Cerinţe specifice

– studii superioare în domeniu (funciar/cadastru, juridice);

– cunoaşterea obligatorie a legislației în domeniu;

– cunoaşterea obligatorie a calculatorului (Word, Excel, Power Point, sistem de operare a programelor);

– atitudine responsabilă faţă de obligaţiunile de serviciu.

Documente ce urmează a fi prezentate:

– formularul de participare tipizat*;

– copia buletinului de identitate cu confirmarea cetăţeniei RM;

– copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de perfecţionare profesională şi/ sau specializare;

–  documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);

– certificat medical**;

– cazierul judiciar.

Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs:

Persoanele interesate vor depune documentele necesare până pe data de 13.12.2024, orele 17:00, la Comisia de organizare a concursului, pe adresa: mun. Ungheni, str. Naţională nr. 7, biroul 401, tel: 0-236-2-31-81, 069389886,
Email –tudorgavriliuc@gmal.com.

Persoana responsabilă de primirea documentelor şi oferirea informaţiilor suplimentare – Tudor Gavriliuc, secretarul Consiliului Municipal Ungheni.

Bibliografia concursului:

Acte normative în domeniul administraţiei publice, serviciului public

–           Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;

–           Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică  locală;

–           Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;

–           Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;

–           Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;

–           Legea nr. 90/2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;

–           Legea nr. 271/2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice.

–           Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrativă;

–           Legea nr. 764/2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;

–           Codul administrativ al Republicii Moldova, Nr. 116/2018.

–          Codul civil al Republicii Moldova nr. 1107 din 06.06.2002

Acte normative în domeniul de specialitate

–    Codul funciar;

–     Legea nr. 1543 din 25.02.1998, privind cadastrul bunurilor imobile;

–     Legea nr. 29 din 05.04.2018, privind delimitarea proprietății publice;

–     Legea nr. 354 din 28.10.2004, privind formarea bunurilor imobile.

–    Legea nr. 835/17.05.1996 Lege privind principiile urbanismului şi amenajării teritoriului;

–    Legii cu privire la sistemul de adrese nr. 151 din 14.07.2017;

–    Legea privind administrarea și deetatizarea proprietății publice nr. 121 din 04.05.2007;

–    Legea privind prețul normativ și modul de vânzare-cumpărare a pământului nr. 1308 din 25.07.1997;

–    Legea cu privire la proprietate publică a unităților administrativ-teritoriale nr. 523 din 16.07.1999

*Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante poate fi găsit pe pagina web sau solicitat la sediul primăriei, biroul 401.

*Certificatul medical se va obţine de la medicul de familie şi se îngegistrează la IMSP CMF, conform legislaţiei.