Anunţ, concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de director al Stației Orășenești a Tinerilor Turiști
Primăria municipiului Ungheni
anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de
director al Stației Orășenești a Tinerilor Turiști (SOTT) din mun. Ungheni
Condiţii de participare la concurs:
Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei:
- exercită conducerea executivă a activității curente a SOTT în conformitate cu atribuțiile conferite de lege, cu hotărîrile Consiliului profesoral și cele ale Consiliului de administrație;
- reprezintă SOTT în relațiile cu terțe persoane fizice și juridice, în limitele competențelor prevăzute de lege;
- elaborează planul managerial, coordonează elaborarea proiectului de dezvoltare a
SOTT, racordat la planul general de dezvoltare a învățămîntului în municipiu;
- este direct responsabil de calitatea educației furnizate de SOTT;
- lansează proiecte de parteneriat educațional la nivel local și național;
- emite ordine și note de serviciu care vizează realizarea obiectivelor educaționale și de dezvoltare instituțională;
- verifică și validează prin semnătură și ștampilă orarul activităților la SOTT; – vizează fișele posturilor pentru personalul din subordine, conform legii și contractului colectiv de muncă;
- elaborează instrumente interne de lucru, utilizate în activitatea de îndrumare, control și evaluare, care se aprobă de Consiliul de administrație al SOTT; – monitorizează activitatea de formare continuă a personalului didactic, didactic auxiliar și ne didactic;
- aprobă regulamentele de organizare și desfășurare a competițiilor, concursurilor, scenarii a victorinelor, itinerarii turistice și a excursiilor.
- încheie contracte individuale de muncă cu personalul angajat și aprobă concediile de odihnă ale personalului didactic și tehnic pe baza solicitărilor scrise ale acestora conform legislației în viguare;
- răspunde de integritatea, utilizarea și buna funcționare a bunurilor materiale, aflate în administrare;
- se preocupă de atragerea de resurse extra bugetare, cu respectarea prevederilor legale;
- răspunde de corectitudinea încadrării și de întocmirea în termen a tabelelor lunare de plată a salariaților;
- răspunde de respectarea condițiilor și normelor de igienă școlară, de protecțe a muncii, de protecție civilă;
Condiţii de bază :
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- cunoașterea limbii române (de stat);
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcții publice;
- neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă.
Calificările solicitate:
- studii superioare în domeniul ”Științe ale educației”;
- vechime în munca pedagogică sau de tineret de cel puțin 5 ani; – cunoaşterea calculatorului (Excel, World, etc.);
- atitudine responsabilă față de obligațiile de serviciu.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare tipizat*;
- Curriculum Vitae;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de perfecţionare profesională şi / sau specializare; – certificat medical; – cazier juridic.
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs:
Persoanele interesate vor depune documentele necesare pînă pe data de 22.06.2020, ora 17:00, la Comisia de organizare a concursului, pe adresa: mun. Ungheni, str. Naţională, nr. 7, biroul 401, tel: 0236 23181.
Persoana responsabilă de primirea documentelor şi oferirea informaţiilor suplimentare – Tudor Gavriliuc, secretarul Consiliului Municipal Ungheni.
Bibliografia concursului:
Acte normative în domeniul administraţiei publice, serviciului public
- Legea nr. 436 – XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea 270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
- Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţii de conducere;
- Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei; – Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice.
- Legea nr. 764 din 27.12.2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
- Codul educației al Republicii Moldova nr. 152 din 17.07.2014; – Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018.