Anunţ: Prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Specialist principal – responsabil de domeniul funciar și cadastru
Primăria Municipiului Ungheni
Anunţă prelungirea
datei-limită de depunere a documentelor privind condiţiile
de desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de
Specialist principal – responsabil de domeniul funciar și cadastru
Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei:
- Asigurarea evidenţei tuturor terenurilor de pământ şi deţinătorilor acestora pe teritoriul municipiului Ungheni precum și a actelor juridice ce prevăd relațiile funciare dintre deținători și UAT, evidența tuturor tipurilor de contracte de locațiune/arendă funciară.
- Întocmirea și realizarea politici locale în domeniul funciar, coordonarea tuturor tipurilor de lucrări cadastrale efectuate pe terenurile amplasate pe teritoriul localității.
- Inițierea și coordonarea lucrărilor complexe de delimitare a proprietății publice precum și de înregistrare în Registrul Bunurilor Imobile a bunurilor publice.
- Examinarea litigiilor funciare apărute între deţinătorii de terenuri în limitele competenței și propunerea soluțiilor pentru rezolvarea acestora.
- Elaborarea proiectelor de acte normative înaintate spre adoptare consiliului local şi primarului, în domeniul funciar.
Condiţii de participare la concurs:
Condiţii de bază
– deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
– posedarea limbii române;
– neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă – 63 ani;
– neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice
– studii superioare în domeniu (funciar/cadastru, juridice);
– cunoaşterea obligatorie a legislației în domeniu;
– cunoaşterea obligatorie a calculatorului (Word, Excel, Power Point, sistem de operare a programelor);
– atitudine responsabilă faţă de obligaţiunile de serviciu.
Documente ce urmează a fi prezentate:
– formularul de participare tipizat*;
– copia buletinului de identitate cu confirmarea cetăţeniei RM;
– copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de perfecţionare profesională şi/ sau specializare;
– documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
– certificat medical**;
– cazierul judiciar.
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs:
Persoanele interesate vor depune documentele necesare până pe data de 13.12.2024, orele 17:00, la Comisia de organizare a concursului, pe adresa: mun. Ungheni, str. Naţională nr. 7, biroul 401, tel: 0-236-2-31-81, 069389886,
Email –tudorgavriliuc@gmal.com.
Persoana responsabilă de primirea documentelor şi oferirea informaţiilor suplimentare – Tudor Gavriliuc, secretarul Consiliului Municipal Ungheni.
Bibliografia concursului:
Acte normative în domeniul administraţiei publice, serviciului public
– Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
– Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
– Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
– Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
– Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
– Legea nr. 90/2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
– Legea nr. 271/2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice.
– Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrativă;
– Legea nr. 764/2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
– Codul administrativ al Republicii Moldova, Nr. 116/2018.
– Codul civil al Republicii Moldova nr. 1107 din 06.06.2002
Acte normative în domeniul de specialitate
– Codul funciar;
– Legea nr. 1543 din 25.02.1998, privind cadastrul bunurilor imobile;
– Legea nr. 29 din 05.04.2018, privind delimitarea proprietății publice;
– Legea nr. 354 din 28.10.2004, privind formarea bunurilor imobile.
– Legea nr. 835/17.05.1996 Lege privind principiile urbanismului şi amenajării teritoriului;
– Legii cu privire la sistemul de adrese nr. 151 din 14.07.2017;
– Legea privind administrarea și deetatizarea proprietății publice nr. 121 din 04.05.2007;
– Legea privind prețul normativ și modul de vânzare-cumpărare a pământului nr. 1308 din 25.07.1997;
– Legea cu privire la proprietate publică a unităților administrativ-teritoriale nr. 523 din 16.07.1999
*Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante poate fi găsit pe pagina web sau solicitat la sediul primăriei, biroul 401.
*Certificatul medical se va obţine de la medicul de familie şi se îngegistrează la IMSP CMF, conform legislaţiei.